Beskriv dig - Monique

Jeg ville gerne bo i et lille gult hus, måske et blåt, snare turkis hus eller et rødt. Gulvet skal knirke når man bevæger sig over det og hoveddøren, med skiltet "Velkommen hjem", må også gerne give en lyd fra sig, når man åbner og lukker den. Der må gerne hænge en metal-ting udenfor, som spiller en rar melodi, ved hjælp fra vinden. Den grønne skov skal være min nabo og den lille hyggelige landsby skal være den anden. Jeg skal have besøg, til dejlig varm kakao og te. Til papirfoldning og brevskrivning.
Jeg holder af at skrive, jeg holder af fine kombinationer af farver, bøger, stearinlys, eventyr, solskin, musik, regnvejr, lovsang, smil, latter, papir og en blyant, mit kamera. Jeg drømmer om at finde en firekløver, at flyve i luftballon med Victoria, at inspirationens verden må blive den ældste, om en skrivemaskine og et polaroid kamera. Jeg giver mine ting navne. Jeg hedder selv Monique og du er velkommen til at besøge min egen blog, hér.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar