Beskirv dig - Amalie


Stille, er hvad de fleste opfatter mig som. I hvert fald dem der ikke kender mig særlig godt. Dem der gør vil nok vide; at jeg elsker at give den gas, og danse rundt til høj musik, at jeg snakker som et vandflad - og ofte har svært ved at stoppe når jeg først er godt i gang, lave film, fotografere, fjolle rundt med mine dejlige venner og at dyrke sport. Men hvis jeg nu kort skulle beskrive mig ville jeg nok skrive noget i retning af: En lille pige, på knap 1,57, med store blå øjne, brunt hår - ofte opsat i en underlig frikadellelignede knold, der simpelthen har en svaghed for chokolade. At tegne og male er noget jeg har gjort siden jeg var helt lille, og noget jeg altid har elsket. At skrive ting som dette, hvor det helst skal lyde lidt gooodt og lækkert, er aldrig noget jeg har været super til, men håber nu i har lært noget nyt om mig -  Amalie, alligevel.




5 kommentarer:

  1. Iihh hvor dejligt vi er startet - super god start!<3

    SvarSlet
  2. Malle,malle, malle, malle - det der billeder er jo forfærdeligt af mig!

    Men altså vi elsker dig jo <3

    SvarSlet
  3. Høhøhøøøø Det er også forfærdeligt af miiiig, men eeeelsker dig jo!<3

    SvarSlet