Beskriv dig - Anna

Det er svært at beskrive sig selv, for man ved jo ikke, hvad man skal skrive. Men jeg er en lyshåret pige, der snakker alt for meget og alt for hurtigt. Jeg elsker at bruge tid sammen med mine veninder og med min familie. Jeg bruger meget af min tid på lektier, skriverier, veninder, fotografering og i disse dage strandure. Jeg elsker, når solen skinner, og jeg elsker at gøre noget impulsivt. Jeg holder af is, sommer, shopping, fuglekvidren, dvd'er, musik, cafeture, forelskelser, sommerferier, fødselsdage, decembermåned, ballerinaer, latterkramper, skumfiduser, blogging, fotografier, redigeringsprogrammer, smil, lykke, sommerfugle, blomster, anemoner, solbriller, tanker, skov, hav, skyer, veninder, sommerkjole, indretning, smoothies og livet. Jeg blogger på http://www.abitofmebyanna.blogspot.com/ og snart denne her. Dette billeder beskriver mig, fordi jeg elsker at tage billeder, og sååeeehh - ja! Jeg håber, I kommer til at se med her. Varme tanker herfra.

6 kommentarer: