Beskriv dig - Victoria


Langt uden for København, der hvor himlen er mere blå og vandet er varmest, bor jeg.  Jeg er en pige, der elsker, at give den gas. Jeg er altid den der griner højest og mest kikset. Jeg er den der plasker mest, når vi er i vandet. Jeg er hende den klodsede, der altid har grimme blåmærker ned af benene. Jeg er hende, der elsker at lege med bold, jeg er nemlig en håndboldpige.  Hende der altid fjoller, og er med på det hele, hende med de strenge forældre, hende med den mest klodsede og kluntede hund, hende der ser glasset halv fyldt, hende der smiler, hende der griner, hende der altid håber på det bedste, hende der altid har flere bedste veninder og venner, hende med de skøre ideer, hende med skjorten og hende med kameraet om halsen.


Ja det er mig, Vicii

4 kommentarer:

  1. intet billede?

    SvarSlet
  2. Hvor er det fint Victoria!

    SvarSlet
  3. Hun lyder til at være rar hende, der bor langt uden for København!

    SvarSlet