Beskriv dig - Mette

Jaa det så mig :-)


I en lille by kaldt Brøndby Strand, kendt som landets farligste, bor jeg :-) Og tro mig, byen er ikke så farlig som alle tror! Jeg har boet her hele mit liv - i et lille hus på pligtgårdsvej. Jeg har en fantastisk familie som altid bakker mig op <3
Jeg er en frisk pige der elsker lange shoppingture, samtaler og hygge på caféer, is og kage - i det hele taget aaaaaalt muligt usundt, min familie, min hund, mine veninder og venner, sommel og sol, strandture, ferier, nye oplevelser og en masse mere! Liver er for godt, til ikke at leve det fuldt ud! YOLO - You only live once.
Så har jeg selv en anden blog, dog ikke med så mange læsere :-) justfuckingshoot.blogspot.com
Det her blogger noget, er noget forholdsvis nyt for mig, og jeg ser da frem til vores nye blog!
Nåår ja, så er jeg 14 år - fylder 15 d. 1/6 (næste fredag), så rider jeg og går på en privatskole :-)


Jeg deler denne dag med min veninde, hendes beskrivelse vil blive lagt ud senere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar